ÄNTLIGEN!

2009-06-02 @ 16:21:05

Är så sjukt glad! Helvetet är äntligen över!

Nu är denna underbara dag här, ingen mer skola. Inget mer plugg. Idag hade man två lektioner. En engelska vid kvart i tio och biologi vid halv två. Trots att man visste att engelskan skulle vara helt onödig gick man ändå, gick inte på en enda förra veckan. Men visste inte att den var så onödig som den var, hade jag vetat det hade jag aldrig gått. Hade sedan en lång håltimme då jag och Johanna åkte hem till mig, åt och plugga lite. Fick se Kristen Stewart göra bort sig totalt och en Robert Pattinson som bara skrattade och liknade en kille vi sett tidigare under dagen.



Någon mer än jag som tycker att likheten är slående?

Väl tillbaka i skolan var det biologiprov som gällde. Gick bra, mycket bättre än förväntat. Så fallet från ett MVG blev inte så stort som jag hade väntat mig. Sitter just nu och äter. Har gjort klart psykologin till imorron. Så ska snart gå igenom den ännu en gång och finslipa lite på den. Resten av veckan är underbar. Imorron har man bara kompletteringen, på torsdag är man ledig och på fredag ska man bara till skolan för att lämna böcker och så.

Fick även reda på betyget i samhälle idag. Blev jätte chockad. Lyckades fixa till ett MVG. Min reaktion gjorde t.o.m. Lene osäker på om jag verkligen skulle få det, så var tvungen att kolla en extra gång och dessutom frågade hon om det verkligen var jag. Är hur glad som helst just nu!

Just det, Lars-Olof kom fram till mig idag och frågade om allt var okej, och om jag mådde bra. Hade visst en massa frånvaro som han var lite orolig över. När jag sedan sa att jag mådde bra så blev han jätte glad och gick glatt ifrån mig och sa "ses på coachtiden". HAHAHA!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback