The sun would never never find us

2009-07-30 @ 13:02:33

Har haft en riktigt bra dag hittils.

Messade med Karin imorse, som vanligt väldigt givande samtal. När vi under några korta sekunder var seriösa så bestämdes det att det ska bli simning på tisdag och en dag med shopping och grillning.

Väntade som ett litet barn på julafton på att posten skulle komma förbi. Vill så gärna ha mitt spel! När den gula fula bilen äntligen kom tvingade jag ut mamma så fort den passerat så hon skulle hämta posten. Tyvärr så hade pappa inte fått något brev eller paket från rätt personer så det kommer imorron. Istället ägnade jag mig åt att titta i Mina första år boken. Satt och inspekterade mitt hår så grundligt som det bara går. Blev helt förtrollad av det. Helst sjukt att jag en gång var så blond. Fick också veta att när jag var dryg 1½ år hade jag redan lärt mig att säga coca-cola, eller koka som det hette. Ganska sorligt, men det förklarar en hel del.


Just nu är William här, men han ska bara leka med faster Tina igår är det sagt. Vilket inte gör mig något. Hoppas dock att han bror snart kommer över så det kan bestämmas om det blir något besök till Ericsson globe eller inte. Har funderat på om man ska städa rummet. Av någon märklig anledning så behövs det, känns som det var förra veckan jag städade. Men troligtvis kommer det bara bli en massa Ching chong chang idag.  

Har nu inlett hjärntvättningen. Har sedan jag startade datorn för 1-2 timmar sedan haft Fly with me på repeat.



If it's you and me forever,
If its you and me right now,
That'd be alright, be alright.

We'll chase the stars to lose our shadow,
Peter Pan and Wendy turned out fine,
so won't you fly with me.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback