open up your eyes ...

2009-07-08 @ 12:53:04

I take the necessary steps, to get some air into my chest. Vilken teaser.


Nu har det gått en vecka sedan mina skavsår kom till världen. De har nu läkt ihop fint, men inte helt. Ska dock prova om man kan ha på sig riktigt skor idag, eller om de ännu är lite känsliga.

Tycker att mina hälar borde ha lärt sig vid det här laget hur man läker ihop sig snabbt, eller så är de så pass skadade så att de tar längre tid för dem att hela sig. Jag vet att jag en dag kommer tvingas gå till doktorn pga. smärtan efter skavsår. Vet att också att han då kommer säga "Fru Filgren, jag är rädd för att era hälar måste amputeras." Vilket inte skulle vara så roligt. Men den uppmärksamma insåg att ett av mina mål uppfyllts, så sorgen skulle nog inte vara så stor ändå.
 
Sitter och funderar på vad man ska hitta på idag. Har fastnat för The sims, livets historier. Så kommer troligen sitta och nörda framför det hela dagen. Om någon känner sig för att vara my knight in shiny armor så kan den ju höra av sig och försöka rädda mig från dårskapen.
//Jennu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback