I throw the pistol in the back

2009-07-24 @ 17:36:52

Blev en riktigt trevlig kväll igår med Karro. Filmen var bra, över förväntan. Karro däremot var helt galet förälskad i den så kunde inte göra annat än att hålla med henne, var också för trött för att orka prata.

Vaknade upp ganska sent imorse, börjar bli en vana som inte uppskattas av mig själv. Visst är det härligt att vakna upp, känna sig helt utvilad och sedan ligga kvar i sängen en timme till eller så. Men så fort man klivit upp känns det som hela dagen sovits bort.

Blev en kort, och då menar jag riktigt kort, sväng till Farsta med Jonna och Cindy som sällskap ett litet tag. Sprang in i både släktingar och Jennie. När vi sedan skulle hem ringde Danne precis och frågade om jag skulle ha skjuts någonstans. Han mötte upp oss i Farsta strand, skjutsade då hem systrarna i en egentligen för liten bil. Åkte sedan till Länna för att köpa mobil till honom. Den han hade siktat in sig på var tyvärr slut så istället köpte han en annan som jag första inte gillade. Men ju mer det närmare sig köpet ju mer föll jag för den och nu är jag faktiskt avundsjuk på honom. Får se, om den är bra kanske man köper en till sig själv, den var inte så jätte dyr. Åkte sedan till Farsta där man skulle in på Bolaget. Den tråkigaste affären som finns.


När mor och far sedan kom hem så blev man riktigt glad. Mamma sa att den koftan som jag köpte idag var jätte fin. Var lite osäker med färgen, men man får väl lita på mammi!

Ska nu ta mig en riktigt ompysslar stund. Ska använda allt möjligt mys man kan hitta i huset. Sedan väntar en riktigt mysig hemma kväll.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback