I must be doing something right

2009-07-19 @ 22:04:00


Mamma och jag satt och pratade idag om en massa olika saker. Samtalet avslutades med att hon sa att det är tur att jag har Jonna, Karin, Rohie och Johanna.

Hon har så rätt så. Faktum är att jag är riktigt glad över att jag har dem i mitt liv. När jag tänker på det dyker frågan "Vad har jag gjort för att förtjäna dem?" upp i huvudet på direkten. Jag finner inget svar och kan försöka klura ut det tills jag blir galen, skulle fortfarande inte finna det. Finner inte heller några ord som beskriver hur glad och lycklig jag är över att ha er i mitt liv eller hur mycket ni betyder.

Ni är helt enkelt bäst och jag kan gråta mig lycklig över att ha er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback