GAAAAH!

2009-07-09 @ 21:18:46


Hel sjuk dag. Började med att man segat hela dagen, fram till klockan fyra. Då fick man snilleblixten att avinstallera alla The sims 2 spelen på datorn och sedan ominstallera dem. Vilket jag visste redan då skulle bli ett heldagsprojekt. Hur som helst, när jag äntligen avinstellerat alla och skulle ta ut den första skivan för bas-spelet, så lyckas man ta sönder skivan. Var bara att be om skjuts för att köpa ett nytt. Åkte runt i flera affärer innan man hittade ett. På vägen dit svängde vi in i en skoaffär och det hela slutade med att man fick höstens förälskelse, dock i brun färg, för ett bra pris.

Efter att vi köpt spelet åkte vi till Sickla en snabbis där vi inhandlade ytterligare lite tjejsaker. Bara en massa små saker, men det är lika kul varje gång att köpa saker. På vägen hem stannade vi till vid McDonald's så jag fick köpa mig middagen. Sitter nu här mätt och belåten. Har börjat installerat spelen nu. Har nu upptäckt att Studentliv saknas av någon anledning. Vilket är riktigt synd, eftersom det är det roligaste spelet enligt mig. Misstänker vart den är, men får inte tag på människan. Så ska nu istället försöka få tag på någon som jag kan låna det av. Någon som känner sig snäll?

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback