date my ex

2009-07-07 @ 18:12:27

Var ett tag sedan man skrev här. De senaste dagarna har inte varit så händelserika. Har lekt med Jonna och kusinerna. Vi firade mamma i söndags i form av en grillningbjudning. William sov sedan här så det var full rulle hela dagen igår, en massa filmtittande och sånt.

Idag har det däremot varit mycket lugnare.

Hade en riktigt mysigt morgon i sängen. Vaknade kvart i tio, somnade om igen efter någon minut och vaknade igen en timme senare. Kände som jag bara blundat i en minut. Låg sedan kvar till klockan ett då man gick upp och åt frukost. Gjorde mig sedan i ordning för att åka runt i lite affärer. Hade hoppats på att hitta ett roligt ps3 spel. Suget börjar verkligen komma nu, efter allt snack om Sly 4 och efter man sett pappa spela sitt spel som en idiot. Men kom istället hem med en massa tjejsaker. Med andra ord smink och hygiensaker.


Skulle egentligen ha träffat Rohie idag också, men eftersom jag haft en lättare, men jobbig huvudvärk hela dagen så orkade jag inte. Vi beslöt för att det kanske skulle bli något imorron istället.

Tittar just nu på Date my ex: Jo & Slade. Världens löjligaste program, men herregud vad roligt det är!

Ikväll, eller natt, kommer Danne hem! Har saknat honom sjukt mycket, trots att veckan gått så fort.

//Jennu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback