colour my world

2009-07-20 @ 12:24:24

Hemsk, jag vet. Men fy fan vad roligt det är.

Sitter just nu och funderar på vad man ska hitta på idag. Hade planer på att åka till Farsta idag med Rohie, men de sket sig. Kanske ska tvinga med mig Karin imorron eller så chansar man på Rohie igen.

Dagens eventuella dagordning är bakning och städning. Började lite lätt med städningen igår, men hann inte långt. Vad det gäller bakningen så drömde man att man var och tittade på fotboll någonstans och sedan köpte men en varm O'boy med grädde och en liten kladdkaka. Vaknade upp precis innan man skulle smaska i sig allt så smaken satt i munnen. Haha, vilken liten tjockis man är som drömmer om sånt. Funderar även på att sola lite på altanen. Men solen kommer och går hela tiden och när den äntligen lyser är värmen inte tillräckligt varm.

Nej, det blir nog en inne dag ändå.


Läste nyss om den sorliga nyheten, troligen något som var klart för länge sedan men jag bara missat. Hur som helst så har Figren nu gått till Islanders. Vilket betyder att man inte kommer få se honom något mer om han inte slår sig in i landslaget. Vilket jag tycker han lätt borde kunna bli antagen till. Men, men, man får väl se. Då kommer det troligen inte bli lika intensivt med hockeyn i höst. Men det var ajg inställd på långt innan jag läste denna sorliga sak. En match här och där, men Frölunda är fortfarande ett måste!



Längtar tillbaka till helgens äventyr!

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback