words could not describe it

2009-01-14 @ 19:41:08

Det blev en liten biltur efter middagen. Först till gullmars där vi fixade busskortet. Sedan till EKO där det handlades nödvändigheter till skolan, pennor, sudd, block och sånt. Lyckades sedan tvinga in mamma och pappa på rusta för att köpa en mugg till av varje färg hittade även ett paket mörk blåa värmeljus. Sedan in på Elgiganten där man tittade på tv-apparater.

Fann också något där som fick mitt hjärta att stanna. En dröm som jag trodde var helt omöjlig blev verklighet. Jag hittade en Supernatural box! Mitt hjärta stannade verkligen och allt runt omkring bara försvann, för några sekunder var jag helt onåbar för omvärlden. När jag kom tillbaka igen sprang nästan till mamma av glädje. Men efter tio minuters betänkande kom jag på att man kanske skulle söka på Internet efter den och kanske flera istället. Så när jag kom hem slängde jag mig framför datorn och letade upp det. Fann två st. direkten. Men när man satt och räknade kom Danne och lovade att han kunde fixa den och omslag och på så sätt skulle man ju spara 500 spänn. Men är fortfarande inte helt säker på hur jag ska göra... får ge detta lite betänketid. Det är ju verkligen viktiga saker det handlar om.


Har även beställt biljetter nu till hokceyn på lördag. Längtar verkligen, kommer bli så kul! Har saknat de timmarna med Karro. Har alltid varit ett sätt att komma ifrån skolan och all annan skit.

Såg nyss att den fjärde Twilight boken på svenska kommer ut den 12/3. Hur ska man klara sig?

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback