Vill verkligen inte!

2009-01-21 @ 20:10:32

Hela den här dagen har varit hemskt. Förutom alla småsaker som alltid blir tyngre än vad de egentligen är så finns det två andra större orsaker. Vet inte hur jag ska göra åt dem. Har verkligen ingen lust, men som det ser ut nu kommer jag tvingas att leva med det. Ska nu renskriva samhällen, pappa har läst igenom den och kommit med sina synpunkter. Så har lite att rätta till. Sedan om det finns tid och jag orkar ska jag ta och leta upp några fina bilder att skriva ut.


Fy fan vilket underbart slut jag kommer ha på veckorna den närmaste tiden. På torsdagar är det Christine, fredagar Supernatural, lördagar Psych och på söndagar Ledgen of the seeker. Så jävla underbart. Vore egentligen ännu bättre ifall det hade varit så i början av veckan. Men, men, livet är inte alltid rättvist som min fjärde - femteklass läraren alltid sa.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback