Training day

2009-01-29 @ 15:50:05
Så har nu gjort halva engelskan, nästan iaf. Den andra halvan ska göras imorron eller på lördag.
Det blir ingen hockey på lördag, så det kommer bli lite lätt pluggning då. Får se om man hittar på något att göra på kvällen eller bara njuter av det lediga helgen man äntligen har.

Ska nu göra mig i ordning inför ett gympass. Ska packa saker ner allt i väskan. Kommer ha en sådan träningsvärk imorron.
Har verkligen ingen aning om hur hårt man sak köra nu, får se. Kommer som sagt ha träningsvärk imorron hur jag än gör. Mysigt när man sedan ska iväg och bowla på kvällen.

Ska även se på Merlin innan pappa kommer hem.  Har bara två avsnitt kavr nu. Har ingen aning om hur jag ska klara mig sen. Har fallit för serien mer och mer för varje avsnitt.
Måste även skaffa fram lite mat innan man åker. Herregud vad jobbigt sker blev helt plötsligt.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback