Their back!

2009-01-07 @ 20:03:48


Attans bananer, fick nyss veta att det inte blir något bilder från den mysiga gårdagen.

Har under den senaste tiden varit riktigt duktig. Har tvättat en omgång och slängt in ytterligare en. Har även handtvättat lite saker och kollat på 3 av de åtta senaste Friday night lights avsnitten jag missat. Eric Taylor är så rolig. Har även läst den delen av Om jag kunde drömma som var en utökad version. Blev överlycklig när jag plockade upp dne ur påsen och såg det. Hade inte ens lagt märke till det  i affären.


Har även bestämt vad som ska ske på fredag. Vi har studiedag från kl. 11:00 vilket betyder att vi endast har en lektion, en enda ynka liten kemi lektion. Får se om någon kan övertala gubben om att inte ha någon, eller om man ska skita i den. Hur som helst så vid tolvtiden ska man åka till skärholmen med favorit Jonna.

Har hamnat i samma läge som jag var igår. Är jätte trött nu, om jag gick och la mig nu skulle jag somna på två sekunder. Om jag väntar några timmar, vilket jag kommer göra så kommer det ta betydligt längre tid och kaske för lång tid.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback