Santi

2009-01-16 @ 08:25:27

ÄNTLIGEN ÄR DAGEN HÄR! Sitter nu och äter lite samtidigt som man lyssnar på glad musik. Idag är en av de lyckligaste dagarna i mitt liv. Inget kommer få mig på dåligt humör, INGET! Inte ens den äckliga kemi lektionen som vi har på morgonen kommer kunna rubba det.


Såg på Goal 2 igår. En bra film, men den hade sina löjliga stunder. Stunder då man nästan ville stänga av filmen. Blev oerhört sur när slutet kom. Såklart skulle de spela Champions League final, och såklart skulle de möta Arsenal. Satt och skrek av lycka när Arsenal gjorde mål. När Real gjorde ett blev jag tyst och kände mig liten kluven. Tyckte iaf det var jätte kul att se alla gamla Arsenal spelare. Fabbe var jätte söt, han hade nummer 15.  

Aja, back to reality nu.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback