sakta men säkert börjar man bli vuxen

2009-01-27 @ 21:06:11

Ja, då sitter man här igen. Ska snart se ytterligare ett Merlin avsnitt. Bestämde mig igår för att jag bara får se två avsnitt per dag. På det sättet blir det mer skolarbete gjort och serien tar inte slut lika fort. Känner mig så ansvarsfull och vuxen över det beslutet.

Fysiken gick faktiskt riktigt bra idag, om man jämför hur det brukar gå. Lyckades även få hem kläderna. Smickrade Danne lite grann och sedan var vi på väg. Som vanligt blev det en stor besvikelse. Fattar verkligen inte varför man ens beställer. Hur som helst blev det iaf lite tillökning på underklädsfronten. Den fronten som det egentligen inte behövs mer på ... enligt mamma. Men enligt mig behövs det överallt så jag blev iaf glad.


Läste nyss Dianas blogg. Börjar bli riktigt orolig över min bok och dess psykologiska tillstånd. Lånade ju ut den idag till henne eftersom hon var så desperat efter den. Titta bara vad som står några timmar senare i hennes blogg.



Skulle beställa biljetter till lördags matchen nyss. Men tydligen var min och Karros prisklasser fullbokade. Vet inte riktigt om vi ska avancera och köper lite dyrare. Annars får det bli någon annan gång. Vilket knappats inte kommer ske, eftersom det inte är många matcher kvar nu och skolan tar upp nästan alla fritid.
Nåväl, det betyder att lördagen som var helt fullbokad för tio minuter sedan kanske inte blir så fullbokad, eller så blir den det. Svaret kommer iaf imorron.
Nej, nu har jag hållit mig borta från Merlin alldeles för länge nu.

 //Jenny

Kommentarer
Postat av: Diana

haha, mohaha nej då! Du behöver inte oroa dig ^.^ mohaha

2009-01-27 @ 21:09:40
URL: http://bittrasanningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback