R=U/I

2009-01-13 @ 18:27:50

Har nu räknat fysik en hel del, helt själv! Klarade faktiskt förvånansvärt mycket. Ska snart göra ett till ryck med pappa som stöd. Vad skulle jag göra utan han? Har förutom det även hunnit med att äta middag, blinkat på Jonna och tagit en sväng till maxi där man köpte juice, ÄLSKA, mascara, choklad och en grön mascara (?). Så om någon vill ha en grön mascara så kan den få en av mig. Ska som sagt göra ett nytt ryck snart med fysiken. Usch, önskar att jag hade ytterligare en dag till på mig att plugga. Orkar verkligen inte. Men det känns ändå relativt lätt, fattar det mesta. Men det kommer aldrig räcka för att klara ett av L-Os prov. Vilken jävla gubbe.


En glad nyhet är iaf att Karro kommer imorron till skolan. Var lite tomt idag utan henne, även om det inte var en sådan lång skoldag. Imorron är det även årets samt min historias första psykologilektion, med Petra dessutom. Kommer säkert bli jätte skoj, och om det inte är fallet så har man ändå Karro.

Ska försöka göra räkna några tal till nu. Vill kunna lyssna på Brian och sova så tidigt som möjligt idag.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback