Peter Johansson

2009-01-19 @ 22:03:15

Idrottsgalan rullar på i bakgrunden. Tycker det är så kul att Peter Settman är med, han är så rolig. Mitt upp i allt hör han hur han börjar prata om två svenska kändisar, och namnet Peter Johansson dök upp. Ett hopp tändes och samtidigt höll jag andan. Sedan stod han där. Rusade in till mamma och skrek till henna att sätta på ettan. Blir alltid lika mållös varje gång jag hör honom sjunga. Han har världens bästa röst, efter Brian såklart. När Peter sjunger så är jag verkligen stolt över att vara svensk.


Har ingen lust eller ork att skriva klart samhällen nu. Ska skriva klart den imorron istället så får pappa läsa den när han kommit hem. Saknar honom. Har ingen som kan dra helt poänglösa skämt, eller någon som kan berätta helt onödig fakta.

//Jenny

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hade aldrig hört talas om honom innan nu ;)

2009-01-19 @ 23:16:21
URL: http://jojjobruden.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men jag håller med om att han kan sjunga :D

2009-01-19 @ 23:17:00
URL: http://jojjobruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback