ny serie

2009-01-20 @ 19:25:24

Idag var det jävligt svårt att koncentrera sig, tankarna bara for runt. Blev en hel tänkande och skrattande åt Hamrins dröm som hon berättade om idag på engelskan. Tydligen drömde hon att vi hamnade i en latinsk värld kallat forum något. Vi skulle inte klara oss länge där, den enda orden jag kan är salve, scortum, volvo och et. Nej, samhällen får det bli mer tid för imorron.


Har ingen psykologi imorron, vilket betyder en lång och mysig sovmorgon. Tyvärr inte för mig, mamma och jag ska ut på jakt efter ramar innan skolan börjar. Kommer bara hinna med en affär, men det funkar perfekt för mig. Vill så gärna hitta tre ramar i de storlekarna jag behöver. Har verkligen längtat efter att få sätta upp bilderna på väggen.

Ska nu se på den nya serien.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback