mys, mys, mys!

2009-01-04 @ 19:05:02

Har nu pluggat klart för idag. Borde egentligen plugga mer, men orkar inte. Ska nu försöka planera kvällen. Någon gång mellan 19:30 - 20:00 och troligen en bra bit framåt kommer jag endast kunna nås på mobilen. Ska ha en riktigt mys kväll. Men utöver det vet jag inte mycket mer.

Slog mig precis att jag måste till Farsta och köpa lite nödvändigheter. Kanske bli en liten snabbis någon dag, eller så tvingar jag dit Johanna på onsdag.


Längtar tills imorron natt, J-VM final. Möter Kanada i år igen, den här gången ska vi fan ta dem. Vore drömfinalen, den bästa finalen man någonsin skulle kunna uppleva! Slog mig verkligen igår att om någon annan än mamma, pappa, mormor och morfar såg hur jag blir när det gäller fotboll och hockey, och vissa andra sporter skulle jag verkligen skämmas. Gör det till och med ibland när ajg sitter med dem eller ensam.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback