måndag, igen

2009-01-12 @ 17:10:26

Är helt slut i huvudet, hatar verkligen måndagar. Borde egentligen plugga fysik, men orkar inte nu. Ska göra ett riktigt ryck efter maten som ska ätas om någon timme eller så.

Dagen i skolan idag var ganska bra. Svenskan var i stort sätt inställd. På mänken, eller coachtiden som det heter nu mera fick vi reda på vårat betyg, blev även massa tjafs och sån shit. På kemin gick vi igenom nytt, fattade nog nästan hälften av det, 50% av det andra hänge jag inte med på och de sista 50% orkade jag inte lyssna på.

Efter det var det fysik och samhälle, tre lektioner på rad i samma klassrum. I det sämsta klassrummet som finns på hela skolan dessutom.


Fick sluta tidigare från samhällen, så åkte hem. Väl hemma fick man två glada överraskningar. Den ena var att Christine börjar om två dagar igen, den andra var att jag visst missat två avsnitt, så såg på dem för en liten stund sedan.

Förutom dessa saker så har man även bytt hobby idag. Fick även reda på att både Johanna och Karro en gång har/är medlemmar på den dära sidan jag pratade om i något tidigare inlägg, och jag som trodde jag var hur mobbad som helst (inte för att den kunskapen kan motbevisa det, men iaf).  Johanna och jag gick även emot Karro och hennes brutna löfte. Som tack för det fick man en smäll i bakhuvudet och sedan flera slag på samhällen. Så går det när man försöker vara en omtänksam vän. Fick också världens chock när en viss person sa hej till en på bussen. Men, men, sometimes life breaks, in mysterious ways.

Ska nu försöka göra något som får bort alla tankar från skolan och vad som borde göras.

//Jenny

Kommentarer
Postat av: Cindy Ahvander

Svar;

Symptoner? Du, jag har värre sådanna att smitta ner dig med isf så passa dig1

2009-01-12 @ 19:26:09
URL: http://lillaahvander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback