KarolinaAir

2009-01-28 @ 16:41:00

Kom ganska nyligen från skolan. En riktigt hemsk dag måste jag säga. Började med att nästan blev påhoppad av Johanna på bussen. Sedan kom man till skolan där det var en invasion av nior.  
Första lektionen var psykologi där vi bara fick några frågor att svara på eftersom Petra skulle hjälpa till med vad öppet hus nu innebär. Så jag Karro och Namtal gjorde frågorna relativt snabbt och hade då 1½ timmes håltimme. Som spenderades genom att Karro rökte, vi åt och sedan planerade vi en framtida resa till Paris.


Matten som var efter var lång och tråkig. Orkade inte räkna ett enda tal. Vi struntade i maten och gick direkt till idrotten. Där det som vanligt blev en massa skratt innan lektionen start. Idag var det ännu mer skratt under den. Fy farao vad roigt vi hade. Vi fick träna inför redovisningarna vi ska ha nästa vecka. Vi valde akrobatik. Vårat program är verkligen bäst, och vi lyckades övertala Karro att visa upp den.
Sista lektionen var fysik som var längre och plågsammare än någonsin. Detet var bära att bubbla upp inom mig, och jag känner hur pulsen ökade pga. frustration.  Kom där ifrån iaf levande och utan att gjort något dumt. Trött, hungrig och irriterad till en sådan hög nivå så man var helt likgiltig tog man sig till bussen. På vägen dit sprang man på Josse.


När man sedan kom hem ringde jag direkt till mormor för att tigga skjuts imorron. Tydligen var hon precis på väg att ringa mig om samma sak, så det blev ingen pinsam situation när frågan ställdes.
Ska nu se på Merlin, minst två avsnitt! Är så jävla trött så tvivlar starkt på att jag kommer orka räkna någon fysik idag.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback