Jag ska gifta mig med min säng

2009-01-12 @ 07:10:05


And every day begins the same. Get up, go out, come back gain, same old, same old.

Nu är allt tillbaka till det vanliga. Man somnar för sent, ligger kvar för länge i sängen efter att klockan ringt. De vanliga programmen har börjat gå på mornarna igen. Ägnar sig alldeles för lite åt skolan och för mycket åt annat. Stressen börjar sakta smyga sig på en igen. Jullovet gjorde mig även bortskämd så nu måste jag ha någon att smsa med precis innan eller tills jag somnar. Så antingen måste jag skaffa fler vänner, eller lägga mig tidigare eftersom jag nu även börjat vara en av de som lägger sig sist. Livet blir komplicerat och jobbigt ibland. Trots det känns det ändå rätt så bra just nu. En viss sak som gnagt en bra tid har äntligen lättat.

Tror nog att jag måste skynda mig lite om jag ska hinna.

//Jenny  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback