jag hatar nya msn!

2009-01-10 @ 17:04:31


Bara så att alla vet så suger det nya msn Kanada kuk.

Har nu gjort klart engelskan, är så stolt över mig själv. Har även bestämt vad som ska beställas och sett på fotboll. Väntar just nu på att maten ska bli klar, har nästan hungrat ihjäl sedan klockan tre. Maten kommer inte heller bli på klar förrän om någon timme säger kockarna ute i köket. Får väl se om man överlever eller kommer ta en annan liten förrätt innan maten.


Kommer inte bli någon fysik idag, ska göra den imorron istället. Kommer verkligen gå skit på det här provet. Men har ingen lust eller ork att sätta mig ned med den just nu. Sen efter maten ska man göra sig i ordning lite snabbt för att sedan dra till Ahvander. Får se vad kvällen har att erbjuda idag. Inbjudan man fick lät så här: "Ska vi umgås idag igen? : )  mitt rum blev jätte bra sen hehe ... eller ikväll igen? Film, spel, popcorn och flams och trams ... puss" Så det bårar gott. Måste bara tillägga att hon var grymt söt när hon nämnde sitt rum. Hon måste verkligen vara jätte stolt, det förstår. För igår var första gången Jonna hade rätt att använda termen stökigt i meningen "mitt rum är stökigt." Hoppas verkligen att bildbevis kommer snart. Annars brukar de ordet bara missbrukas av unga fröken.

Nej, nu börjar jag känna mig som en människa som lider utav Asperger syndrom, så det är nog dags att avsluta detta inlägg.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback