Godbye

2009-01-20 @ 18:35:33
Läste i en artikel för ett tag sedan att Prison break tydligen ska läggas ner nu efter fjärde säsongen. Vad ska man säga? Personligen tycker jag att den skulle slutat efter första säsongen. Älskade verkligen den serien, men andra säsongen förstörde allt med. Speciellet när de dödade Sara för ett tag. Därifrån gick den bara nedåt och den här sista säsongen har jag knappt kollat på. Har varken funnits lust, ork eller sug till det. Men Jonna och jag har nu betsämt oss för att ha ett PB marathon någon gång. Snacka om mys!
Har nu fått upp ögonen för en annan serie. Danne tipsade mig igår om en som han serie som han trodde jag skulle gilla. Ska se den när jag är klar med samhällen. Ska börja med den nu. BLÄ!

Tittade på Obama när han svor eden för ett tag sedan. Satt och bara väntade på att han skulle bli skjuten eller att han skulle tvingas eskoteras någonstans. Jag tror verkligen att han kommer bli mördad, eller så kommer någon vara riktigt nära att lyckas. Vilket ska vara så synd, eftersom jag anser att dt skulle vara ett större kliv bakåt än vad de tog framåt när han blev vald. Men, men man får väl se och hoppas på det bästa.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback