Ahvander slår allt och alla!

2009-01-02 @ 00:09:28

Kom precis hem från en helt galen kväll. Begav mig ut runt sjutiden i kylan för att möta systrarna Ahvander. Trots att de gick mycket tidigare än mig och jag gick sakta så möttes vi halvvägs, men vad kunde man vänta sig från Jonna? Det blev en promenad med en massa pratande från Jonna, men eftersom jag är en sådan god lyssnare så var det bara mysigt, dock väldigt ...men mysigt. Vi fick även äran att träffa den 180 meter långa anakondan.  

Väl hemma hos Ahvander och inne i värmen började spelandet. Det famlijegeni och sedan en egen variant på det. Följt med kortspel, plockepinn och sedan en massa vändor av Diamanten.

Som vanligt lämnade man huset på det ett av de bästa humören och med ett leende på läpparna. De där flickorna är bara för underbara.

Tack för ännu en mysig kväll! Ska nu ta och sörja den döda anakondan innan jag börjar göra mig ordning för sängen. Cindy, jag undvek att prata med främlingar.

//Jenny

  

Jonna: "Vad heter Pippi Långstrumps två vänner?"

Cindy : "Eva och Annika"

Jonna: "Balthazar är ingen Skalman."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback