Vilket helvete

2009-02-07 @ 15:11:04

Känner att jag har inte alls den ork eller lust att räkna matte idag som skulle behövas. Har ändå de senaste 2½ timmarna kämpat mig igenom hälften ungefär, men ändå fattar man ingenting. Så frågan är om man ens ska gå till det på måndag och göra bort sig totalt eller chansa på att klara det på nationella eller omprovet som kommer ske i slutet av terminen.

Har egentligen väldigt stor lust att välja bort matte C, men då skulle man tvingas välja bort matte D också. Vilket skulle kännas ganska löjligt om man nu valt NV. Dessutom skulle pappa mörda mig, och sedan bli hur besviken som helst... och vips kom tårarna bara på tanken.



Är så sjukt trött i huvudet just nu. Hungrig som bara den också. Jag kommer tvingas räkna minst två pass till idag och troligen ställa in morgondagens träning om den inte sker senare på kvällen då jag ändå inte skulle ha någon ork till matteräkning.

Har också bestämt mig vad man ska göra på svenskan. Skulle egentligen skriva om barns språkutveckling, men pga. tidsbrist ska jag ta någon som är definitivt mycket lättare, namn. Så förhoppningsvis kommer man hinna skriva klart den på tisdag eller onsdag. Slog mig precis att man kommer tvingas räkna sjukt mycket matte nästa vecka också. Kan helvetet aldrig ta slut?

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback