underbara männsikor

2009-02-06 @ 20:24:14


"Tänk dig Dean som en bil med Fabbe i framsättet", så lät det när Karro idag skulle muntra upp mig. Någon mer än jag som helt och hållet missuppfattade det? Förutom att jag missuppfattade det så blev jag oerhört chockad över att Dean tog upp.

Fick även nyss veta det gulligaste någonsin av mamma. Hon träffade William tidigare idag och frågade honom vad han tyckte vi skulle bjuda på på måndag. Hans svar var choklad. Vilket mamma blev väldigt chockad över, även jag när jag fick höra det. William äter nästan aldrig choklad utan föredrar godis, som han är helt galen i. Efter ytterligare en stunds diskuterande så skedde detta:

Mamma: Varför vill du ha choklad? Du tycker väl inte om det?
William: Nej, men Jenny gör det.
Mamma: Jaha, vad vill du ha då? Massa godis.
William gjorde då en överdriven nick med ett stort smile.

Herregud, hur söt är ungen egentligen?
Håller just nu på att titta på Get smart, har bara tagit en paus eftersom mamma och pappa ville se På spåret... vilka gammlingar. Vi köpte den som bluray DVD idag. Förutom att filmen är grymt rolig så är kvalitén otrolig. Man blir helt mållös när man ser på den. Ibland känns det som man sitter på Cosmonova och ibland som man själv står bredvid dem.

Nej, ska nog återgå till städningen nu.

//Jenny

Kommentarer
Postat av: Johanna

Mina föräldrar är oxå på spåret töntar ;)

Det är fett tråkigt

2009-02-07 @ 14:38:59
URL: http://jojjobruden.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hahaha, det är värsta pensionärsprogrammet. :)

2009-02-07 @ 15:06:21
URL: http://jennhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback