Träningsvärk beställd!

2009-02-03 @ 20:41:18

Det är verkligen den små sakerna som gör det. Jag är hur glad som helst över mina snoddar jag köpte igår. Speciellt de prickiga.

Har nu kommit hem från en trevlig eftermiddag med Jonna och Cindy. Sitter just nu och väntar på att maten ska bli klar. Känner hur endorfinkicken börjar närma sig sitt utbrott. Sa innan och under tiden var på gymmet att imorron ska jag banne mig ha träningsvärk. Vilket var dagens mål. Känner nu hur det verkar i armarna, av någon anledning, och magen. Så känner jag inte av något imorron så ska jag söka upp hjälp och få musklerna undersökta av Bengt.


Jonna och Cindy hade ju beställt tid med en av coacherna där. Snacka om rolig kille. Han gick runt och halvdrev lite med oss och sig själv. Ett av de roligaste var när han visade lårmaskinen och när Jonna ställde frågan om solariumet.

Nu blev maten klar.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback