The gummis is back!

2009-02-01 @ 14:00:45

Sitter just nu och borstar tänderna samtidigt som man tittar på Gummi bears. Började tidigare idag att fortsätta därifrån jag slutade. Om lite mindre än timme ska man börja traska ut till bussen som går 15:03. Om allt går enligt sl.s tidtabeller ska systrarna Ahvander kliva på bussen 15:07, men det kan man knappats vänta sig.


Hittade ingen tröja när jag skulle slänga ner allt i väskan tidigare. Så det slutade med att man fick sno en morfar tröja från pappa. En aningen stor och så kommer man se väldigt dyster ut eftersom den är svart, precis så som byxorna. Men iofs är mjukisarna så urtvättade så de ser nästan gråa ut. Skulle verkligen behöva köpa mig ett par till. Men, men man får väl ta och göra lite reklam för morfar då på gymmet. Tvivlar stark på att någon kommer lägga märke till det ändå. Äsch, orkar inte bry mig.

Är lite rädd för mina kinder. Verkar rätt så kallt ute och jag struntade i att smörja in dem igår kväll. Så de lär ta mycket styrk när man väl kliver ut. Förhoppningsvis är det varmare än vad det ser ut.

Nu händer det saker i Gummi bears världen. Snart blir det en riktig fight.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback