"Superbilen går på bränsle"

2009-02-02 @ 07:14:28

Idag är Jenny sur. Känner absolut ingenting. Eller jo, det drog lite i armarna när jag skulle plocka fram bröd, men det kändes mer som man hade en förkylning som satt sig där. Och jag som ville lida idag av träningsvärk. Verkar som vi ta och köra ännu seriösare i fortsättningen. Med andra ord, inte lalla runt med bollarna inne i magrummet.
 
Blev jätte glad inatt när jag skulle sova. På onsdag och torsdag ska tydligen de två första Bourne filmerna gå på tv. Lyckan var totalt, men inom loppet av två sekunder blev den större och total reflekterades. Det slog mig att idag går Casanova på tv. Dessutom är det bara en vecka kvar nu! EN VECKA! Så lite glad är man iaf idag.
Måste ta och lägga på ett kol nu om man ska hinna.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback