sista städningen

2009-02-08 @ 19:47:35


Så har nu kommit hem från handlingen inför morgondagen. Blev en massa krångel eftersom hela släkten i stort sätt bestämt sig för att vara nyttiga. Så det blir en hel del tittande på antal kolhydrater och sedan bort rensning. Men lite gott blev det iaf. Lyckades även tjata till mig några krokodil hattar som jag ska tvinga på alla imorron. Eller ja, alla förutom mamma.


Orkar inte med någon mer matte, trots att det skulle vara ett smart drag. Så kör igång med stäningen istället. Har bara en låda kvar och sedan golvet. Ska även tjata på pappa lite grann så biljetter kan beställas.

Hoppas nu verkligen att när man vaknar imorron kommer man ha fått ett sms från Johanna som skickades 02:10. Faktum är att jag nöjer mig bara med ett grattis så länge det kommer någon gång under rätt dygn.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback