Sheldon is the star

2009-02-15 @ 15:01:32

Har precis avslutat det första mattepasset för idag. Ska förhoppningsvis hinna med två till, men troligtvis blir det bara ett. Måste säga att det gick jävligt bra för att vara matte, det flöt på riktigt ordentligt. Har även lyckats fått tag på låtarna från igår så nu ska det hjärntvättas.  

Tittar just nu på The big bang theory, fan vad jag älskar Sheldon. Störde mig på honom första säsongen, men älskar honom nu.


Läste nyss att Peter Johansson ska ge ut sitt debutalbum i år. Dock inte förrän i september tidigast. Vilket lyckorus jag fick när jag läste det. Har länge undrat varför killen inte gjort något och fruktat att jag missat det.

Åh , är så glad. Denna sommar verkligen bli helt underbar! Troligtvis den bästa någonsin. Vilket är ganska stort eftersom sommaren 07 klassats som oslagbar de senaste två åren.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback