Kattkött! Har var det kattkött!

2009-02-04 @ 08:14:33


Såg precis något som gjorde min dag. Diana har länkat till min blogg! Blir lika glad varje gång jag ser det! Det är dock bara högst 5 människor som har gjort det. Det gjorde verkligen min dag!

Sitter just nu och äter frukost. Känner mig en aningen stressad. Om 55 minuter ska man vara helst klar. Har inte ens packat väskan än.


Det blir ingen IKEA idag. Mamma är fortfarande alldeles för trött. Stackare. Aja, bara hon är pigg på måndag, annars blir det synd om henne. Det påminde mig om att jag måste städa rummet innan dess. Usch. Det får bli på fredag eller måndag.


Längtar inte alls till idrotten. Idag är det redovisningar som gäller. Vi ska bara visa upp det för Martin och den där tjejen, vad hon nu heter. Men programmet är ändå rätt så pinsamt.

Nu frågade mamma om hon skulle skjutsa mig. JIPPIE! No more stress.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback