Johanna har funnit sin kärlek

2009-02-02 @ 17:33:11

Kom precis hem från en hel dag.

Började i skolan med svenska då jag äntligen kom på vad jag ska skriva om. Så gjorde inledningen och så. Sedan var det coachtid som jag spenderade med mes Saieds grupp efter mycket om och men. Kände mig ganska utpekad där. Sedan var det kemi som vi fick sluta tidigt ifrån och inte lite tidigt heller.


Åkte till Farsta med Karro och Johanna där vi åt. Kommer i fortsättningen ha så underbart långa luncher även på måndagar, så skulle inte förvåna mig om vi börjar åka dit varje måndag nu också. På vägen tillbaka till skolan blev Karro överlycklig eftersom hon fann ett sätt att klara sig igenom samhällen. Hon förgyllde nog närvaron för oss alla tre en hel del. Men hon hade lite hjälp. Från det ögonblicket till samhällens slut skedde en hel del roliga saker som man verkligen skrattade åt. Det roligaste var konversationen med Mingis när vi försökte förklara allt.


Mingis:
"Vart ploppade han ifrån?"
Karro: "Från sin mamma"

Måste nog även påpeka att Karro hade en bra dissardag och att hon och Johanna betedde sig ännu mer som småungar idag än vad de någonsin gjort. Trodde inte det var möjligt, men fick bevis för det idag. Sprang även in i Sinem i Farsta.


Slutade tidigare från samhällen så man fick sitta och vänta på Jonna i Farsta strand ett tag. Gick runt där i lite mer än en timme och som vanligt var det riktigt mysig (porrigt) att umgås med Jonna. Hittade träningskläder som jag verkligen blev förälskad i. Men inte fick man köpa dem för Jonna heller.
Ska nu äta, middagen blev precis klar. Messar även med Karro. Tydligen har hennes tunnelbana stannat i en tunnel eftersom någon dragit i nödbromsen.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback