Jao, det är grodan

2009-02-20 @ 18:45:03

Vilken dag.

Började med att man fick träffa Johanna och Karro för första gången denna vecka, och även sista troligen på lite mer än en vecka. Sedan var det kemi. Fick sitta längst bak i klassrummet med två ankor bredvid mig som satta och hostade konstant. En positiv sak, vilket var väldigt positivt var att jag fattade precis allt vi gick igenom lektionen. Kan ni förstå?! JAG FATTADE KEMIN! Blev så glad så jag tänkte bombardera alla mina kontakter på mobilen med sms. Men ändrade mig i sista sekunden.

Blev sedan lunch och ett VG/MVG matteprov, som gick bättre än G delen. Kändes iaf bättre eftersom jag kunde svara på fler frågor, men sedan om de stämde är en annan femma. Blev sedan tvingad till centrum där det inhandlades grejor. (Hamrin är söt). Svenska var nästa lektion som gick snabbt, speciellt med tanke på att vi fick sluta tidigare också. Johanna övertalade mig då att skippa kemin. Så vi lämnade in projektarbetsskissen och sedan var hon snäll och följde med mig till Farsta som sällskap i väntan på Jonna & Cindy.  


Åt i Farsta, sedan blev det lite tittning i affärer. Köpte ett linne, som jag tyckte var jätte coolt och fint. Väntade sedan på Johannas tunnelbana och gick sedan för att möta Jonna och Cindy vid bussarna som jag trodde, men blev överraskad innanför spärrarna istället. Cindy lyckades redan på bussen ställa till med en vanlig Cindy situation. Blev en hel skratt efter den incidenten. Blev gymmet i 1½ timme, sedan tog vi en sån där vattenmassage grejamoj, eller Medey Jet som man också kan kalla den. På vägen till Farsta Strand försökte man ställa diagnosen varför Jonna var på så dåligt humör. Teori nummer ett blev inte godkänd som vill komma på ytterligare en som hade Freuds teori som grund. Men detta ledde bara till väldiga diskussioner, men jag stod fast vi den. Det blev även känt att Cindy fått suga en hel del under sina dagar.

Ska nu ta och ringa Danne för att se om det blir någon bowling eller inte. Sen får man se vad som sker under kvällen.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback