Jag har allt

2009-02-09 @ 22:37:12

Har nu varvat ner lite grann efter kvällens händelser. Fick stressa iväg till El-giganten för att köpa minneskort till kameran. När man kom hem var det bara 30 minuter innan gästerna skulle komma och då skulle man få tv:n att funka. Allt lyckades och lagom till att Kusinerna skulle åka hem så dök Karin upp. Blev då en kort tid av flumm skratt och allt annat som alltid sker när Karin är i närheten. Det var mycket som skulle ut och hinnas med på kort tid, och nu i efterhand känns det som allt fick utlopp. Fick presenter från henne som hon var riktigt nöjd och stolt över. Gladast blev man av den sista som man fick öppna. Lyckades även göra min första tabbe som 18-åring vilket Karin lyckades fånga på bild. Ska nu försöka lägga in bilderna på datorn. Så de dyker väl upp här eller någon annanstans.


Apropå bilder, hoppas verkligen de sitter kvar på mitt skåp imorron. Annars kommer jag börja gråta. Kommer nog troligen tvinga Johanna att skriva ut nya också.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback