GRATTIS MIG!

2009-02-09 @ 07:42:40

Igår kväll när man skulle krypa ner i sängen upptäckte man att tv:n hade lagt av. För att vara mer exakt, ljudet hade helt och hållet lagt av. Blev då tvungen att tjata på pappa och sedan vänta på han skulle göra sin saker innan han kunde byta min, eller rättare sagt Dannes tv till deras gamla. Vilket gjorde att den trötthet jag känt innan försvann och jag blev pigg.
Efter att man legat i sängen i nästan en timme började man äntligen somna in, men väcktes då av sms. Blev lite vaknare men höll ändå på att somna. Sedan vid 00:02 fick man sms först från Karin, blev jätte rörd av det. Så min plan om att bombardera henne gick åt helvetet. Några få minuterar senare fick man sms från Jennie, och det samtalet fortsatte ett tag till. Lyckades efter ett tag slå mig fri från alla sms:re, och man kunde äntligen somna in straxt före ett.



Vaknade sedan när klockan ringde. Upptäckte att man hade fått sms från Johanna 02:08, hon är bara för söt. Låg sedan och tittade på vänner tills mamma kom in och tjatade att man skulle gå upp. Kämpa mig upp när Vänner var slut och kom ut till köket där hela familjen satt och väntade på en. Fick en chock när man såg Danne. Fick inte öppna det paket jag ville öppna först så tvingades sätta mig på golvet och slit upp det paket som inslaget i sopsäckar. Det visade sig att jag själv inte behöver lägger ut några pengar på tv, eftersom det var precis det paketet innehöll. Fick även en ställning till den samt en kamera från Danne + en del av tv:n. Blir lika sur varje gång han köper så mycket, men glädjen tar alltid över.


Sitter nu helt klar och väntar på att klockan ska bli åtta så man kan åka. Hatar att bara sitta och vänta på saker.

//Jenny  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback