after training

2009-02-01 @ 19:11:11

Inatt kommer jag verkligen sova gott. Det kan jag lova mig själv och alla andra där ute.
Saker och ting började inte så bra. Tänkte fixa iPoden så att man hade bra spelningslistor. Den brukar alltid hänga sig med jämna mellanrum när man låter den kopplas in i datorn. Men har inte gjort det på ett bra tag så trodde att det skulle funka ytterligare en gång utan att något hände. Men tänka sig hur fel man ha. Såklart hängde den sig och man började förbereda sig för en väg till och från bussen utan musik.

Dessutom kom man ut till bussen 10 minuter innan den skulle gå, ibland hatar man bara tillvaron man befinner sig i. Fick sedan en utskällning av systrarna när de kom på bussen.


Träningen gick bra, körde hårdare än sist, så det kändes hur bra som helst. Vågade även för första gången i hela mitt liv prova på att gå på ett rullband. Kände mig så modig så. Körde även mer mage och armar idag. Känner verkligen hur trötta armarna är. Så har jag ingen träningsvärk imorron kommet jag bli sur.


Efter träningen fick man reda på att Jörgen skulle komma och hämta oss, så min iPod olycka skulle inte göra så mycket. Åkte med till Lilla bas, där familjen skulle hämta sin middag.

Som vanligt när all sorts träning börjar gå mot sitt slut kommer mitt otroliga och plågsamma sug efter pizza. Det bara vattnas i munnen. Så man fick sitta kvar i bilen och fantisera om pizzor och dess smaker. Efter ett tag kom även andra intressanta förslag upp på tal. Vi fick sitta kvar i bilen ett bra tag eftersom Lilla bas gubben var så seg. Det blev en massa prat om allt mellan lägenheterna runt omkring till min framtida lyxlya. Dessutom blev det en hel del snack om gurka.


När man kom hem hade mor och far redan ätit, så inte blev det någon kycklingfilé heller. Nej, istället fick man resterna från igår. Spaghetti och köttfärssås. Klagar verkligen inte över det. Sitter just nu och tittar på Merlin på tv:n. Borde egentligen plugga, men orkar inte. Det blev en pluggfri helg för mig. Underbart!
Ska snart försöka gå på jakt efter det nya Ledgen of the seeker avsnittet.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback