Happy!

2009-12-19 @ 17:34:49
Är så oerhört glad just nu. Alla klappar är köpta och inslagna, visserligen ligger man back 720 kr men sånt är livet. Dessutom ligger United i detta nu under med 2-0 medan Sverige leder med 2-0, vilket är ren glädje för mig. Hoppas bara nu att Arsenal spelar över Hull idag och sedan bjuder Chelsea på en förlust imorron. Det skulle vara himmelskt!
Ska imorron/inatt äntligen få min efterlängtade utsovning. Har sedan ingen aning om hur resten av dagens ska spenderas. Vad jag vet är iaf att på måndag är det städning som gäller, på tisdag ska julgranen köpas och göras i ordning. Ska även någon dag försöka få mamma att åka med mig och köpa min tidiga julklapp. Får se hur det går med det.

Kom faktiskt på just nu att jag har en julklapp kvar. Vilket är Görans, kanske ska fixa med den imorron.
Hörde precis att det nu står 3-0 till Fulham, vart är världen på väg?
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback