Christmas time!

2009-12-09 @ 20:14:18



Usch, vilken dag! Har sedan jag ko hem runt fyra tiden begravt mig i en massa skolarbeten. Vilket har varit bra på sitt sätt, för nu är jag nästan klar med språksociologin. Men vid varje liten ledig sekund då jag inte är helt uppe i något annat har gråtattackerna smygit sig på. Jag har gjort precis samma sak som jag insåg inatt hur fel det var. Men den här gången måste jag verkligen det. Ingen vill ha ett sådant besked någonsin, och allra minst nu. När man har så sjukt mycket att göra och runt julen. Men vad gör man? Precis som med allt annat lyckas jag väl förstora upp det hela. Men när man hela tiden har det allra värsta tänkbara scenariot uppspelandes i bakhuvudet så går det inte att låta bli att deppa ihop. Hatar verkligen att känna mig svag, men om jag inte skulle göra det nu skulle det vara ett allvarligt problem på mig.

Ser framemot måndagen. Då är det julklappshandling med Johanna, ska då föröska handla klart alla förutom den till Johanna. Men vet redan vad och vart jag ska köpa den, så det är lugnt. Förhoppningvis ska även alla uppgifter vara färdigskrivna. Har en sjukt jobbig morgondag som väntar mig imorron appropå svenska uppgifterna. Trodde jag skulel få en sovmorgon till klockan fyra, men icke sa nicke. Så farligt är det ändå inte. Dock låter morgondagens lilla äventyr inte så lockande. Efter mogrondagens två lektioner är det iaf hockey. Det ser man framemot.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback