vilken sportnörd man är

2009-08-16 @ 12:04:55

Jag är en riktigt sportnörd. Tycker det är hur kul som helst att titta på sport, och de gäller inte bara de vanliga traditionella sporterna som fotboll och hockey. Nej, det är alla möjliga. En sport som jag dock aldrig riktigt fastnat för är friidrott. Visst har jag tittat om jag märker att de går på tv, eller låtit det stått på i bakgrunden. Men det har aldrig varit så som jag har väntat och bokat in mig under just en specifik tid för jag vill se någon gren. Utan har kunnat tittat för jag inte har något bättre för mig. Visst var det kul att se Stefan Holm, Christian Olsson och Carolina Klüft under Sveriges storhetstid, men dem tittade jag bara på om mamma och pappa skulle titta. Men det har alltid funnits en person som jag gillat, en person som jag verkligen önskat all lycka och framgång till för jag tycker att han förtjänar det. Men tyvärr så anser jag att han inte fått allt som han förtjänar. Vet inte varför jag tycker så, det är bara något speciellt hos Mustafa Mohammed.  


Väntar just nu på att ugnen ska bli varm, har några baguetter som ska slängas in i den och värmas. Mmmmm, me like! Får sedan se vad som sker under dagen. Har nu fått allt inplanerat inför nästa vecka. Ska även klämma in en städning någon dag, får se vilken.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback