vilken nörd man är

2009-08-26 @ 15:46:53

Jag visst första gången jag hörde soundtracket till Twilight att jag hade hört den låten i något annat sammanhang. Kände så väl igen den, men kunde inte placera den någonstans. Nu när jag tittar igenom några helt random Supernatural avsnitt så hörde man hur den spelades i bakgrunden inne på en bar under någon minut. Helt sjukt hur jag lägger såna detaljer på minnet efter att bara ha sett de flesta avsnitt en gång. Har pratat om det flera gånger med folk omkring mig. Men säger en replik från serien, måste såklart vara lite unik eller speciell, så kan jag garanterat 9 gånger av 10 se scenen framför, vet vad som hänt innan, vad som händer efter, och vad som svarades på den. Efter att bara ha sett de flesta avsnitt en gång, vilken jävla nörd jag är.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback