vad ska man göra?

2009-08-16 @ 22:44:00

Tanken var att man skulle gå och lägga sig. Var verkligen dödstrött för 1½ timme sedan. Men sedan sprangs 100 meters finalen, man var fortfarande lite trött, kröp ner i sängen och helt plötsligt märkte man hur det bara inte gick. Så efter att ha legat så i kanske 20 minuter gick jag upp och satte mig vid datorn. Kan meddela att saker och ting känns så mycket bättre här. Finns verkligen ingenting att göra.


Idag kom Jonna över ett par timmar och det blev DW. Klarade av två gubbar och började på en ny, men hann inte så mycket längre. Lyckades sedan flirta till mig pizza till middag, efter det var det övningskörning som gällde. Ska bli ett pass imorron också, om inte morfar kommer kräva pappas hjälp hela kvällen. Dagen kommer iaf ägnas åt Rohie, om inte hon nu ska jobba.

Har också äntligen rett ut framtidsplanerna. Som det ser ut nu så ska jag och Hamrin flytta ner till Göteborg efter trean. Känner verkligen stödet från henne.

Nej, ska väl pallra mig ut till vardagsrummet och spela lite grann, hoppas John Blund knackar på dörren snart. Har verkligen inte lust med någonting... iaf inget möjligt.  

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback