skrämmande tider.

2009-08-05 @ 12:04:26

Det är oroande tider just nu, och med det uttalandet syftar jag på sport världen. Känns som en ekonomisk förlust för 50 kr för min del och ett riktigt hårt slag mot min heder och stolthet närmar sig. Om nu inte Djurgården på något mirakulöst sätt lyckas samla ihop en massa poäng med dan Örebro fortsätter leva på oavgjorda matcher då alla målen gjorts av
motståndarna. Känns inte så jätte kul heller när man tänker på Djurgården och elitserien.

Men det som oroar mig mest just nu är allt snack om Fabregas och en eventuell flytt. Om han byter lag så förstår jag verkligen honom inte, och det är inte bara för att han lämnar Arsenal.

Idag beslutades det även att resa till England troligen kommer skjutas upp eftersom det dykt upp flera fall av svininfluensan där. Inte direkt det roligaste beskdet man kunde få, men sörjer inte så värst mycket. Är verkligen livrädd för att få den.

Kan iaf glädjas åt att Wernblom tagits ut till A-landskamp, att de skadedrabbade favoriterna i Arsenal börjat spela igen, dock på bekostnad av Gibbs, och såklart snacket om Vieiras återkomst.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback