redo för skolan!

2009-08-18 @ 20:38:35

Herregud, är riktigt slut i hela kroppen och sinnet. Somnade alldeles för sent inatt, vet inte när men det var iaf någon gång efter två.  Vilket är på tok för sent om man ska upp vid åtta morgonen därpå. Att använda ordet plågsamt för att beskriva morgonen är en underdrift. Väl iväg så handlades och gjordes en hel del. Fattar inte hur vi kunde hinna med allt. Virrade runt som idioter och letade efter jeansen jag fann med Jonna, hittade dock inga. Kom istället hem med lite annat smått och gott. Det mesta var skolsaker, vilket jag tycker var jätte roligt!


Precis innan man kom hem hörde systrarna Ahvander av sig och ville göra något, så hann bara hem och äta lite grann innan de kom över och våldgästade i några timmar. Blev såklart DW och jag blev riktigt irriterad eftersom gubbarna vägrade göra som jag ville. Ibland vill jag bara slå sönder alla elektroniska saker.

Nu har man precis blivit ensam lämnad, sitter och väntar på att klockan ska bli kvvrt i nio. Champions League kval! Jävlas lite grann med Karin under tiden. Tönten började skolan idag, imorron börjar JB och Cracky. Själv börjar man på måndag.



Upptäckte precis att någon har varit inne i mitt rum utan tillstånd! Hmm.. jag undrar vem.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback