inga inneboende längre!

2009-08-31 @ 13:01:48

Sitter fortfarande vid Dannes dator. Förhoppningsvis så kommer han hem idag och fixar allt åt mig. Börja sakna min dator nu, trots att den står 10 cm åt vänster om mig.

Skoldagen idag flöt förbi ganska snabbt och smärtsamt. Johanna bekrev oss två väldigt bra med en enda mening. Vi är inte mobbade, vi är bara lite egna. Tror jag att den löd. Matten kändes låg, trots att den har kortats ner med tio minuter. Fick under den lugna ner Jonna som skulle skriva teoriprov. Hon är så söt så.
När man sedna kom hem så hade man för ovanlighetens skull fått två brev. Men självfallet var de båda om studenten, med andra ord brev som bara kastas bort med detsamma att det har öppnats. Hade även fått brev om att kläderna som vi beställt har kommit. Så ska åka och hämta dem när mamma tittat klart på tv om 1½ tiomme. Så ska fördriva tiden med att spela lite spel.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback