Hello

2009-08-28 @ 20:04:17


Fy farao vilken natt för mig. Kunde verkligen inte sova. Låg vaken och vred på mig hur länge som helst. När man sedan äntligen somnade så vaknade man upp igen någon timme senare. Då var det inget snack om vad min dag bestått mest utav, hade drömt världens flummigaste och just då läskigaste dröm som handlade främst om ljus och supernatural. Det sjuka var att det var första natten som jag har någon slags del från serien med i mina drömmar.  Det andra sjuka är att nu i efterhand kommer jag inte ens ihåg drömmen, med undantag från två bilder som inte är läskiga överhuvudtaget. Hann med andra säsongen igår, började på tredje idag, eller fortsatte där jag dit jag hade tittat för ett par dagar sedan.


Sitter fortfarande och väntar på att filmer ska börja rulla in så man kan börja med bränningen. Ljusförbrukningen håller fortfarande på, förhoppningsvis ska man slippa drömma om sånt i natt. Funderar på om man ska se på Step brothers idag eller låta Supernatural rulla på. En sak är säkert, det kommer bli en lugn kväll. Uppladdningen inför morgondagens match är igång nu. Jävlar vad jag längtar!

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback