Don't stop me now

2009-08-23 @ 20:51:01

Det blev inge DW idag. Fick istället ett ryck och stäade rummet, och då pratar vi storstädning. Lät några Supernatural avsnitt rulla på i bakgrunden under tiden så det blev en hel del skratt också. Tyvärr så total dog jag för en kvart sedan, så det som nu är kvar till morgondagen är byrån och dammsugningen. Men det är lätt fixat imorron efter skolan. Usch, vill inte börja skolan. Orkar inte göra de där tråkiga svenska uppgifterna som jag egentligen skulle gjort i julas/våras eller nu i somras. Vill inte heller ha den där äckliga matten, annars ser jag faktiskt framemot allt annat... iaf det mesta.



Ska väl snart pallra mig ut till vardagsrummet där mamma och pappa kollar på Elfsborg - Örebro. Pappa kunde ha varit lite gladare, men iskillnad från mig låter han sin ilska inte gå ut över de som är i närheten. Om jag ska vara helt ärlig så blir han inte ens hälften så arg som mig, han blir knappt arg överhuvudtaget.

En sak är säkert och det är att jag kommer sova gott i natt så trött som jag är just nu.

//Jenny  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback