"Det luktar klor"

2009-08-23 @ 14:04:51

Igår blev det en sväng till Länna och området där omkring. Kom hem med lite olika saker. För min del blev det en ram så igår åkte äntligen min otroligt fina bild upp på väggen! När man kom hem var det fotboll som gällde, Arsenal - Portsmouth. Satt och njöt genom hela matchen fram till när dryga kvarten var kvar. Då allt hemma hos oss slocknade och strömavbrott var ett faktum. Så planerna man gjort upp med Cindy sket sig ganska rejält. Istället åkte jag hem till henne där det blev lite spelande och högläsning med en massa skratt. Någonstans där emellan så fick vi tillbaka elen så det var bara att åka hem och spela en massa DW.

Fick inte mycket sömn idag, vilket egentligen bara var bra. Förhoppningsvis kommer man kunna sova inatt då. Vaknade imorse vid åtta, skulle möta Karin fem i tio i Farsta för att simma. En simning som idag gick riktigt segt rakt igenom. Vi segade kvar en hel del både i bubbelpoolen och cafeterian. Fick även reda på att dagens planer med Rohie gått i krasch, vilket är anledningen till att man sitter här och holkar just nu. Blir troligen ytterligare en massa DW idag.


Förstår verkligen hur mina planer bara kunnat rinna iväg sådär. Var verkligen fullbokad hela helgen, vilket kändes jätte bra inför skolan som börjar imorron. Men tydligen så hade öde en annan tanke.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback