BULLSHIT!

2009-08-01 @ 11:57:17
Är just nu ganska förbannad. Sitter i vardagsrummet med Dannes laptop. Har inte varit en bra morgon eller natt för den delen. Allt fuckade sig totalt igår när man skulle splea, vilket inte var mitt fel. Så istället slutade jag gick in och surade i mitt rum. Vid ett tiden var man inte trött för fem öre, men eftersom klcokan började rinna iväg beslöt jag mig för att återigen tvinga ner mig i sängen och somna. Inte lyckades man med det heller, såg vaken ett bra tag innan man äntligen somnade.
När mobilen sedan ringde var världen inte heller så underbar, så tog en sovmorgon som inte var såmysig som man hoppades på. När man sedan tog sig upp ur sängen så hade datorn börjat strejka igen, återigen skärmen. Så ska nu försöka flirta lite med pappa eller Danne så de kan fixa det imorron när man ändå inte ska vara hemma. Men det betyder att man måste ha hjälp att fixa allt som ska sparas idag, vilket jag tvivlar på att Danne vill hjälpa mig med. Med andra ord har jag verkligen IR-lands problem just nu.

Nej, usch vill bara lägga mig igen. Om 1½ timme ungefär ska man spela igen. Då ska nattens problem och Robin Hood vara slut, så då är det speldags. Förhoppningsvis kommer bror min stusta upp snart och vara på ett toppen humör så han hjälper mig med allt, och t.o.m. spelar med mig.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback