Jag bor inte på landet!

2009-04-14 @ 20:59:34

Lever fortfarande på Figren händelsen.
Första skoldagen efter lovet avklarat. Var inte så ansträngande som man hade trott. En engelska lektion som egentligen gick ut på att skydda mina hemtrakter för min del. Sedan en sväng som vanligt till Farsta för lunch. Matteprov tillbaka på matten, inget mer att säga om det. Sedan biologiprov som gick så bra att det inte är sant. En lång håltimme där Karro hade ett dilemma. Fick höra lite roliga historier och sedan tog detets impulser över. Hade ingen radiojournalistik, vilket gjorde att Karros dilemma löstes.

Ställdes inför lite tuffa situationer under dagen, situationer som jag tycker man skötte riktigt bra. Är extra nöjd med en specifik.


Kom sedan hem då psykologi pluggandet började. Fattar verkligen inte hur jag ska kunna pressa in allt tills på torsdag. Blev lite stalkerier på facebook, mer än så sägs det inte. Tog sedan en joggningsrunda. Hur skönt som helst. Beslöt mig för att ta minst två stycken i veckan, en under vardagarna och en under helgerna. Längtar så mycket tills i höst, då man kommer få endorfin kickar nästan var och varannan dag. Beslöt mig även för att prata med Lisa imorron, måste verkligen.
Har nu precis kommit ut ur duschen och ska nu börja plugga med Chelsea - Liverpool matchen som sällskap. Ska försöka hinna plugga in så mycket så man kan sluta när andra halvlek börjar, vilket betyder att man har ungefär en timme på sig.


Vissa människor kan man verkligen alltid ha vettig konversationer med. Syftade just denna gång på Karro. Våra konversationer innehåller alltid så vettig åsikter och resonemang. Och detta menar jag trots att vi ibland har helt skiljda åsikter.

Ska avslutningsvis bara berätta hur avundsjuk jag är på Diana. Dessutom var Hamrin hur söt som hlest idag med sin nya frisyr.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback